backtomind.com

להחיות את בריאותך: הדיאטה הגדושה בחומרים מזינים של ד\”ר טרי וואלס לעתיד תוסס

nutritional counseling south florida back to mind

בעולם שבו מזון מהיר וחטיפים מעובדים לרוב תופסים את מרכז הבמה, החיפוש אחר בריאות תוססת ועתיד משגשג מתחיל בבחירה פשוטה אך עמוקה: האוכל שאנו שמים על הצלחות שלנו. ד\”ר טרי וואלס, רופא שהתעמק בקשר המורכב בין תזונה ורווחה, מציע דרך משכנעת קדימה.

המחקר שלה, הניזון ממאבק אישי בטרשת נפוצה, חשף מפת דרכים תזונתית שתומכת לא רק בבריאות המיטוכונדריה ומערכת העצבים שלנו, אלא מבטיחה עתיד משוחרר מכבלי מחלות כרוניות. הצטרפו אלינו למסע אל לבה של פילוסופיית התזונה הטרנספורמטיבית הזו, בעודנו חוקרים את המרכיבים החיוניים שיכולים לעזור לכם להשיב את החיוניות שלכם ולשכתב את סיפור הבריאות שלכם.

בואו נאכל כמו שצריך כדי לנהל חיים טובים יותר עכשיו ובהחלט כדי שיהיה לנו עתיד בריא יותר.

בקיצור, הנה, וההסבר בהמשך.

3 כוסות עלים ירוקים,

3 כוסות ירקות עשירים בגופרית כגון בצל, כרוב

3 כוסות ירקות בצבעים שונים.

בשר פרות שאוכלות דשא, מזון טבעי להן , איברים פנימים של חיות שאוכלות אוכל טבעי כגון דשא או מהצומח, לא תערובת וכדומה.. ואצות ים..

שלוש כוסות זה צלחת לארוחה.
גדוש גבוה. אני מתחיל עם ירקות כי הם עשירים בויטמיני B, ויטמינים A, C, K ומינרלים.

לקייל יש הכי הרבה תזונה לקלוריה מכל צמח. ויטמיני B יגנו
תאי המוח שלך והמיטוכונדריה שלך. ויטמינים A ו-C תומכים בתאי החיסון שלך. ויטמין K שומר על בריאות כלי הדם והעצמות שלך. מינרלים הם גורמים משותפים למאות אנזימים שונים בגוף שלך
גופים. בנוסף, לאכול צלחת יומית
הירוקים יורידו באופן דרמטי את הסיכון שלך
של קטרקט וניוון מקולרי.

אז, תצרוך יותר קייל, יותר פטרוזיליה, יותר ירוקים מבושלים. תצרוך יותר שייקים וירוקים. אני רוצה שתהיה לך שלוש כוסות. צלחת של ירקות עשירים בגופרית כל יום. המוח והמיטוכונדריה שלך זקוקים לגופרית. הכבד והכליות שלך זקוקים לגופרית כדי שיוכלו להסיר רעלים מזרם הדם שלך. זה כולל כרוב, ברוקולי, כרובית, נבטי בריסל, לפת, צנוניות רוטבגס, קולארדים וקייל.

משפחת הבצל עשירה גם בגופרית. בצל, שום, כרישה, שאלוט עירית, וכך גם פטריות ואספרגוס.

אני גם רוצה שיהיה לך
צלחת, שלוש כוסות של ירקות, רצוי שלושה צבעים שונים, כל יום. הצבעים הם פלבנואידים ופוליפנולים. אלו הם נוגדי חמצון חזקים שיתמכו ברשתית, במיטוכונדריה, בתאי המוח ובסילוק רעלים. אתה יכול לקבל את הצבעים שלך מירקות כמו סלק, גזר, פלפל וכרוב אדום, או שאתה יכול לקבל אותם מפירות יער ופירות בצבעים עזים כמו אפרסקים ותפוזים.

אני רוצה שיהיה לך חלבון באיכות גבוהה
זה עשיר בחומצות שומן אומגה 3. חומצות שומן אומגה 3 חשובות מאוד כדי לבודד את החיווט לעטוף את העתצבים בשיכבת שומן ובמוח שלך. זה גם קריטי להתפתחות הלסתות שלך, כך שתוכל להיות בעל שיניים ישרות ומוח גדול יותר. לכן, אכלו דגי בר, ​​במיוחד סלמון, סרדינים והרינג. כמו כן, אכלו כל בשר של חיות שאוכלות דשא ומזון טבעי אחר
יְוֹם יום. כל החברות העתיקות שלנו העריכו בשר איברים. בשר איברים מרוכזים
מקורות של ויטמינים, מינרלים וקואנזים Q. הם חזקים במיוחד

בתמיכה במיטוכונדריה שלך. לכן, אכלו בשר איברים כמו כבד ובצל, לב פעם בשבוע. הקדמונים היו נוסעים למרחקים גדולים או סוחרים כדי להבטיח גישה לאצות. אצות הן מקור עשיר של יוד וסלניום. המוח שלך צריך יוד כדי ליצור מיאלין, הבידוד לחיווט. הוא גם זקוק ליוד כדי להסיר רעלים, בפרט, עופרת כספית ומתכות כבדות. ויוד מספק מוריד את הסיכון לסרטן השד ולסרטן הערמונית. מחקרים הראו של-80 אחוז מהאמריקאים יש יוד נמוך יחסית. לכן, יש אצות לפחות פעם בשבוע כדי להבטיח ולתחזק
רמות יוד נאותות. רוב האמריקאים לא יכולים לתאר לעצמם לאכול תשע כוסות, שלוש צלחות של ירקות ופירות יער בכל יום, אבל, אם תתחייבו לאכול ולשתות תשע כוסות של ירקות ופירות יער בריאים להפליא, נפלאים עבורכם, כל יום לפני שתאכלו דגנים, תפוחי אדמה, מוצרי חלב, תגדיל באופן דרמטי את תכולת הוויטמינים והמינרלים בתזונה שלך. בנוסף, תפחית באופן דרמטי את הסיכון לאלרגיות למזון. אלרגיות למזון ורגישות למזון נפוצות הרבה יותר ממה שאנו מבינים. קשה לאבחן אותם, ובמיוחד רגישות לגלוטן, החלבון בחיטה, שיפון ושעורה ולחלב את חלבון הקזאין במוצרי חלב, קשורה למגוון רחב של בעיות בריאות כולל, אך לא רק: אקזמה, אסטמה, אלרגיות אי פוריות, מעי רגיז, פיברומיאלגיה, עייפות כרונית דלקת פרקים כאבי ראש כרוניים בעיות נוירולוגיות ובעיות התנהגות. כן, זה יעלה יותר לאכול את הירקות והגרגרים היפים האלה, אבל אני מבטיח לך, אתה הולך לשלם את המחיר
אתה תשלם את המחיר עכשיו עבור מזון שמחזיר לך את הבריאות והחיוניות, או שאתה משלם את המחיר עבור ביקורי רופא, תרופות מרשם, ניתוחים, הפסקת זמן מהעבודה, פרישה מוקדמת וטיפול סיעודי. הבחירה בידיים שלך.